Reklamace
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře.
Při odesílání zboží, prosíme:
- reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení,
- reklamované zboží doručte libovolnou doručovací službou na adresu ZNZ ELECTRONICS, s.r.o, U Stavoservisu 1A, 108 00, Praha 10,
- balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
Postup při vyřizování reklamace
Jakmile obdržíme Váš balíček, budeme Vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do několika dnů Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší.
Kontakt
ZNZ ELECTRONICS, s.r.o
U Stavoservisu 1
108 00 Praha 10
(otevírací doba v pracovní dny 9-16h)
Telefon: 240 242 112
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.
Na co se záruka vztahuje a jaká je její délka?
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a je zákonem stanovena na 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením, nesprávným používáním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením.
Jak mám při zjištění závady postupovat?
Dříve, než se rozhodnete posílat balíček s reklamací nebo nám reklamaci přinést, doporučujeme Vám závadu s námi konzultovat telefonicky (telefon: 240 242 112) nebo e-mailem (info@fragranza.cz) a my se pro Vás pokusíme najít nejvhodnější řešení. Tento moment se považuje za okamžik uplatnění reklamace.
Co se bude dít po přijetí reklamace?
Bezprostředně po přijetí reklamace obdržíte písemně potvrzení o přijetí reklamace. Následně bude Vámi reklamované zboží postoupeno k odbornému posouzení vady a možností jejího odstranění. V případě zcela zjevných závad může být reklamace vyřízena i okamžitě. Nejpozději do třiceti dnů od přijetí reklamace od nás obdržíte písemné vyřízení reklamace obsahující informace o způsobu vyřízení reklamace. V případě uznání reklamace Vám bude na naše náklady nejpozději do 14 dnů od vyřízení reklamace (zpravidla však současně) zasláno vyměněné či opravené zboží, nebo Vám budou vráceny peníze. V případě neuznání reklamace Vám bude vráceno reklamované zboží.
Náklady na dopravu, které jste vynaložili na zaslání zboží k reklamaci, Vám budou v případě uznání reklamace zpětně uhrazeny (na požádání) a to až do výše vycházející z aktuálního ceníku české pošty.