Potřebujete poradit? 240 242 112

Parfémová degustace v parfumerii Fragranza!

Zveme Vás na nevšední cestu objevování klenotů parfémového světa. Parfumerie Fragranza Vám přináší jedinečnou příležitost v podobě zážitkové parfémové degustace. Ponořte se do světa, kde se mísí umění, vášeň a nekonečná krása vůní.

Objevte svět parfémů a niche vůní s Parfumerií Fragranza. Zážitková parfémová  degustace Vás zavede do fascinujícího světa těch nejkrásnějších a nejoriginálnějších parfémových klenotů. Parfémový průvodce Vás provede a Vy si vychutnáte se sklenkou prosecca v ruce svých 45 minut a ochutnáte nejrůznější vůně světa. Na konci degustace si odnesete Discovery kit s 3x5 ml* vybraných vůní, které si budete moci v klidu domova a všedního dne vyzkoušet. Překvapte sebe nebo své blízké tímto jedinečným zážitkem, který můžete zakoupit ve formě dárkového poukazu.  

Přijďte k nám prozkoumat svět niche a prémiových parfémů a objevte svůj osudový parfém.

Přijďte objevit svůj dokonalý parfém a zažijte svět niche vůní zblízka. Rezervujte si svou parfémovou degustaci ještě dnes!

Rezervaci provádějte se zakoupeným poukazem online, s dárkovou kartou zakoupenou v parfumerii Fragranza ve Spálené nebo se rezervujte bez předchozí úhrady a do poznámky k rezervaci nám napište informaci, že budete cenu za parfémovou degustaci hradit na místě.

*Je možné vybírat ze všech vůní v parfumerii Fragranza kromě extraktů Nasomatto, Tiziana Terenzi, Strangelove, vůně Nishane pro Harrods nebo některé Xerjoff, ze kterých kvůli nákladnosti Perfume Barové flakonky neděláme. Některé extrakty jako jsou vůně od Tiziana Terenzi si můžete zakoupit v parfumerii extra.

Jak se na degutaci objednat?

Vytvořte si rezervaci zde: REZERVACE DEGUSTACE
Zakupte voucher na parfémovou degustaci online. Ty Vám přijdou buď na mail nebo se můžete zastavit pro Voucher a dárkovou kartu do parfumerie Fragranza. Degustaci lze po předchozí rezervaci uhradit i na místě.

Jak dlouho degustace trvá?

Degustace parfémů trvá zpravidla 45 minut, kdy se Vám bude nepřetržitě věnovat průvodkyně parfémovým světem Adriana. Za těchto 45 minut společně vyberete 3 vůně, které Vás nejvíce zaujmou a ty si odnesete s sebou domů v 5 mililitrových flakoncích v našem Discovery Kitu.

Kolik degustace parfémů stojí?

Degustace parfémů stojí 1290 Kč. Tuto cenu jsme stanovili na základě ceny flakonků našeho Perfume Baru. V ceně nejsou zahrnuty parfémové extrakty některých vůní, které je možné si zakoupit extra. Jakých parfémových extraktů se  to týká, zjistíte v další odpovědi.

Z jakých parfémů můžete vybírat?

Téměř ze všech prémiových parfémů, designers parfémů, Oriental Courtu a niche vůní kromě extraktů Nasomatto, Tiziana Terenzi, Strangelove, vůně Nishane pro Harrods nebo některé Xerjoff, ze kterých kvůli nákladnosti Perfume Barové flakonky neděláme. Některé extrakty jako jsou vůně od Tiziana Terenzi si můžete zakoupit v parfumerii extra.

Fragranza.cz - Objednejte si výjimečné vůně a kosmetiku online

Přihlášení pomocí e-mailu

nebo rychlé přihlášení

Rychlá registrace pomocí sociálních sítí


Nemáte u nás účet?
Založte si jej a získáte zajímavé výhody

Vytvořit zdarma účet

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.