Potřebujete poradit? 240 242 112

STATE OF MIND: Čajový rituál a parfémové umění

03.10.24 Barbora Svobodová Fragranza Blog

Sdílet



STATE OF MIND: Čajový rituál a parfémové umění

V moderním světě, kde často spěcháme a zapomínáme na chvíle klidu a pohody, přichází značka STATE OF MIND, která znovu objevuje starodávné rituály a přináší je do současnosti. Tato jedinečná značka spojuje dva tradiční světy – čajovou ceremonii a umění parfumerie. Vytváří prostor pro zklidnění, propojení smyslů a přenesení mysli do stavu harmonie, kde si můžeme vychutnat jak vůně, tak chutě v jejich nejsilnější podobě.

Zakladatelkou značky je Catherine Laskine-Balandina, žena s vizí, která čerpá inspiraci z hlubokých filozofií Číny a Japonska. Její pohled na svět je ztělesněním „can do attitude“, tedy přesvědčení, že vše je možné, pokud věříte sami v sebe. Catherine vyrůstala obklopena příběhy své babičky, která ji zasvětila do bohaté historie a kultury čajových obřadů v Asii. Už jako dítě tak nasávala tajemství čajových zahrad, vůní čajoven a mystických rituálů s čajem, jež se postupně staly základem pro vznik STATE OF MIND.

Umění čaje a parfému: Synestezie v praxi

Proč čaj a parfém? Odpověď je jednoduchá – oba prvky ovlivňují naše smysly, které jsou mnohem více propojené, než si často uvědomujeme. Vnímání chutí je úzce propojeno s čichem, a jak říká Catherine: „Čaj je vůně, kterou pijeme, život je obsažený v misce čaje.“ Toto čínské přísloví dokonale vystihuje propojení chutí a vůní, které se ve STATE OF MIND snoubí v jeden ucelený zážitek.

Čaj i parfém mají schopnost změnit náladu, povzbudit vás, nebo naopak uklidnit, a pomáhají vám znovu objevit svou vlastní identitu. Když si vychutnáte šálek čaje, vůně, které se uvolňují, aktivují stejné smyslové receptory, jako když používáte parfém. Tento fenomenální efekt nazývaný synestezie umožňuje zažít propojení chuťových a čichových vjemů tak intenzivně, že je těžké rozlišit, kde jeden začíná a druhý končí.

Ve světě STATE OF MIND, když ochutnáte čaj, ucítíte parfém, a když vnímáte jeho vůni, vaše mysl se přenese do jiného stavu. Stav duše a stav mysli se zde stávají součástí jedné cesty, na které je možné prozkoumat nové dimenze vlastního vědomí a kreativity.

Zrození značky pro synestetiky

Pro realizaci svého ambiciózního projektu Catherine povolala do týmu mistry svých oborů. Jedním z nich je Olivier Scala, čajový mistr pocházející z rodiny s pětigenerační tradicí obchodování s čajem. Olivier Scala zasvětil celý svůj život umění čaje – od jeho nákupu až po detailní degustaci. Pod jeho vedením značka čajů George Cannon získala světový věhlas a Olivier se stal prezidentem Francouzského čajového výboru. Znalosti, které během let nasbíral, nyní předává dál, a jeho kniha „Thés“ se stala referenčním dílem v oblasti čaje.

Catherine také vyhledala parfumérku Karine Dubreuil, jejíž hluboká znalost vůní se formovala v srdci světové parfumerie, v Grasse. Karine se pyšní tvorbou vůní pro takové značky jako Lanvin, L’Occitane nebo Gucci, a ve své práci se zaměřuje na používání těch nejkvalitnějších ingrediencí, aby každá vůně měla unikátní a silný emocionální dopad.

Tým dále doplňuje uznávaná ilustrátorka Elena Minenko, jejíž designy jsou inspirované Art Nouveau a tvorbou Alfonse Muchy. Její umění dokonale zachycuje podstatu značky STATE OF MIND – propojení elegance, krásy a smyslového vnímání.

Čajový rituál jako cesta k sebepoznání

Ve STATE OF MIND není čajový rituál jen o pití čaje – je to hluboký proces reflexe a sebepoznání, který vám umožní nalézt harmonii mezi tělem a myslí. Tento rituál je ztělesněním myšlenek o čistotě, úctě, respektu a klidu, které jsou úzce spojeny s asijskými filozofiemi čajových obřadů. Jakmile si vyberete čaj a parfém, vstupujete do světa, kde se váš stav mysli mění, zvyšujete svou energii a jemně formujete svou identitu.

Tento proces Catherine přirovnává k umění odchytu myšlenek, které vám létají nad hlavou – zachyťte je, a dostanete se blíž k tomu, co skutečně chcete. Značka STATE OF MIND je o umění být šťastný, o možnosti spojit všední životní okamžiky s hlubokými emocionálními zážitky. V dnešní hektické době nás učí zastavit se, přemýšlet a ocenit malé radosti, které nám život nabízí.

Závěrem: Parfém a čaj jako cesta k radosti

STATE OF MIND je více než jen značka parfémů a čajů – je to prostor pro sebepoznání, kde si můžeme vědomě užívat propojení smyslů a emocí. Díky mistrovskému spojení tradičního čajového umění a parfumerie nabízí značka unikátní zážitek, který vás vtáhne do světa, kde je harmonie dosažitelná skrze každý smyslový vjem.

Objevte svět STATE OF MIND a nechte se unášet na vlně vůní, chutí a emocí. Možná právě tento jedinečný zážitek bude vaší cestou ke štěstí.

Líbil se vám tento příspěvek? Pošlete ho dál...



Kam dále?

Cesta k dokonalému parfému. Víte jak parfém vzniká?

Cesta k dokonalému parfému. Víte jak parfém vzniká?

05. 01. 2024 Barbora Kubíčková Fragranza Blog

Přečíst
Fragranza.cz - Objednejte si výjimečné vůně a kosmetiku online

Přihlášení pomocí e-mailu

nebo rychlé přihlášení

Rychlá registrace pomocí sociálních sítí


Nemáte u nás účet?
Založte si jej a získáte zajímavé výhody

Vytvořit zdarma účet

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.